Ebba Larsson!

Halloj i rutan!
Jag är Ebba, Ebba Larsson, jag är 14 år och fyller år den 26 december. Jag älskar att sticka, virka, baka och fota. Men framför allt virka kommer jag att skriva om här, sticka gör jag inte så mycket, baka en del men ingen allmänt intressant och foto tycker jag är jättekul och det kommer väl också att komma in på vissa sätt. Jag kommer att lägga upp ganska mycket mönster på virkade saker bl.a. amigurumis! Har gjort egna mönster ett tag nu så jag har lite material, men om inte annat har jag massa bilder på virkat att dela med mig av. Just det, läsa! Böcker! Älskar jag!  Det kommer också att komma upp hoppas jag, boktips små recensioner mm.
Och bara så att ni vet jag tycker att det är väldigt kul med utropstecken så de använder jag MYCKET, både på passande och opassande ställen...Tänkte bara att det var bra att veta!
Kram Ebba!<3
Halloj i rutan!

Jag är Ebba, Ebba Larsson, jag är 14 år och fyller år den 26 december. Jag älskar att sticka, virka, baka och fota. Men framför allt virka kommer jag att skriva om här, sticka gör jag inte så mycket, baka en del men ingen allmänt intressant och foto tycker jag är jättekul och det kommer väl också att komma in på vissa sätt. Jag kommer att lägga upp ganska mycket mönster på virkade saker bl.a. amigurumis! Har gjort egna mönster ett tag nu så jag har lite material, men om inte annat har jag massa bilder på virkat att dela med mig av. Just det, läsa! Böcker! Älskar jag!  Det kommer också att komma upp hoppas jag, boktips små recensioner mm.
Och bara så att ni vet jag tycker att det är väldigt kul med utropstecken så de använder jag MYCKET, både på passande och opassande ställen...Tänkte bara att det var bra att veta!
Kram Ebba!<3
Och detta är en anka som jag virkade i somras! Som ett litet smakprov på vad som komma skall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback