Spleen!

Hej igen!

Idag har jag och Moa STORstädat Moas rum ungefär sju timmar tog det...Och imorgon drar vi vidare till mitt rum! Så ni kanske förstår att vi inte har haft så mycket tid att blogga.
Men nu kommer i alla fall ett litet inlägg om denna lustiga figur, Spleen! Han kom till världen strax efter jul, är ca 15 cm hög och virkad i Soon garn. Det tog mig nästan bara en dag att virka honom och mönstret kommer från Mia Bengtssons bok "Virka glada amigurumis". Och Mia Bengtssons böcker är ett väldigt bra tips till alla virkare, nybörjare eller mer erfarna, det finns något får alla! Hennes andra böcker heter "Virka amigurumi: söta små glädjespridare" och "Virka roliga amigurumis". Läs, läs, läs!
PS. Jag hoppas att jag kommer ha tid denna veckan att lägga in mönstret på kaninen i headern. Vi hörs! DS.
//Ebba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback