Dumma dragkedja

Hej!

Jag lovade ju att jag skulle lägga ut en bild på min onepiece efter jag hade haft nästa lektion men det kom lite andra saker i vägen på den lektionen som bland annat att min kompis fick en nål hoppandes mot ögat och att min dragkedja gick sönder, eller sönder och sönder men själva den saken som man drar upp och ner med åkte ur så att min syslöjdslärare skulle skicka den till någon företag som kunde fixa sådant.

På torsdag och fredag är jag, Ebba och Ragna lediga för att det är kristihimmelfärdsdag, jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra men kanske ha en mys helg med Ragna och just det jag jag ska se om jag kan få ihop en sjal till min lillasyster som fyller 7 år imorgon av någon av dessa färger, vilken färg tycker ni?




/Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback